Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.12.2017 12:01 - ти си Бог,аз също / https://youtu.be/B1wUVExfkkM
Автор: troina Категория: Тя и той   
Прочетен: 1558 Коментари: 9 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
        
image

   

Коледа е Свят ден,Ново начало, 
Ново Слънце,Нова година!!
не бива такова дебелашко самодоволство..
ти не ме разбираш,знам,Гейтски..
аз, още повече..
Човек трябва да се научи да губи,и да бъде сам..
дори и да плаче,
така е ,друг начин няма, поне не на тази Земя..
всеки сам се ражда, и сам умира..
тесни и стръмни са Духовните Високи порти..
да не губим Вяра,Любов и Надежда,..и дълготърпение..
велики са Божиите дела,премъдри..сложни..
Амин! цитирай



Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ladylady - ето и моят кавър:)) Шарада- 2014..
26.12.2017 12:10
Ние сме като малки деца и знаем
това е нашата тайна игра...
когато те изгубих ,разбрах,
това беше Съдба...

Още помня докосна ме нежно,
и погали лицето ми...
с прикрита тъга...
сякаш знаеше,какво ще се случи
скоро подир това..

Помня имаше топъл, летен дъжд,
и ти ми изглеждаше,така ..могъщ..
щто за филм беше това , и
кой измисли тази сложна игра ......

Чаках те толкова дълго,май лаф,
виках те насън, като мАлко дете,
тъгувах те, сънувах те..
и, някак пророкувах те..

Знам,ще дойде друг ден ...
летен и омаен,и неслучаен..
и ти ще положиш края фатален....
на твоето търсене и на моето чакане.

И след толкова дъжд..
ще се питаме пак ...
кой измисли тази луда игра..
и как тя стана наша шарада.

Ти беше за мен като Слънцето ,
като въздуха, ефирен,прозрачен,
пълен с нега,и като дъжда,
който напоява жадната земя ..

Някъде далече светкавица удари ...
и сърцето ми в миг запали!
Усетих ,как сълзите потекоха топли,
и превърнаха в радост моите вопли.

Тайната бе тук !
Ти я разкри !
и, Бог прошепна нежно в моите уши!
Ние никога не сме сами..
Ние сме, деца,които имат
една Душа.....

Джули Невърленд
Cologne / 2014
цитирай
2. анонимен - здравей, какоот името на тримата ...
26.12.2017 14:10
здравей, како
от името на тримата братчеди и двете братчедки ти сложих плюс
шъ та чакаме на гости в маалата
цитирай
3. ladylady - идаа,поли,Аморе мио!!!!
26.12.2017 14:15
цункъ,
такъв си ми щедър ти,кът Дед МАроз
аферим, машаала,юнак!
кака Джулка
цитирай
4. milady - https://afish.bg/news/.../2080-sai-baba-nasred-malchanieto-v-imeto-na-lyubovta.html
26.12.2017 14:40
кой е Сатя сай Баба..

Сатя Сай Баба е роден е на 23 ноември през 1926 година в Путтапарти, по това време малко село. Днес селото се е превърнало в голям град, най-големият духовен център в света, в който учителят е построил съвременни благотворителни болници, училища, университети, храмове.

Сай Баба започва да прави чудеса още като дете – материализирал бонбони, храна, моливи, каквото му било нужно. На 13-годишна възраст го ухапва скорпион и остава в кома 24 часа. Когато се пробужда, казва на родителите си, че в миналата си инкарнация е бил Ширди Сай Баба – велик индийски учител и светец, почитан еднакво и от мюсюлманите, и от хиндуистите, живял в края на XIX и началато на XX век. На смъртния си одър Ширди Сай Баба казал, че ще се роди отново след 8 години в Южна Индия. 8 години след това се родил Сатя Сай Баба и сбъднал пророчеството.

„Съществува само една религия, религията на любовта. Същестува само един език – езикът на сърцето. Съществува само една раса – расата на човечеството. Съществува само един Бог и той е всемогъщ“, казва Сатя Сай Баба. А за Бог казва: „Бог е равен на човека минус егото“.
цитирай
5. анонимен - не како аз се казвам Асан по анг...
26.12.2017 14:58
не како аз се казвам Асан
по английски айвън
цитирай
6. saankii - нидей рови повече, помпи..и,давай нишан овреме..
26.12.2017 15:23
хамен да те збъркъм с вади Аймен,
оня мераклия на 75, с..френския език..
и лютатъ рИкия,
знайш го, на майстор гогътъ..Ученика..
цитирай
7. saankii - и..една молбъ йош имам,
26.12.2017 15:30
Помпи,забиий му на дедя ванкътъ около 55 минуса,и 1 500 плюсъ,
белким,фръкне на Марс, и мирясаме в Новатъ годинъ..
бааах тезз плюнки и слюнки учени,
300 деня ги изтрайвами..вечи..
аман ,бе,чиляк..
озапти го там, ша тъ замолвам, братчет..
цитирай
8. leonleonovpomm2 - Инвертор, ето тази ми сллага мин...
26.12.2017 16:21
Инвертор, ето тази ми сллага минуси!
Пребийте я от бой!
цитирай
9. milady - ла ла лаа..This is the Life::))) https://youtu.be/jI7UZBNP8lI
26.12.2017 16:34
8. leonleonovpomm2 -
Инверторe, тази kaka е..ку ва, и то европейска..
да я осъдим,искам я в тъмницата..
аз ще изработя атестацията професионално,
като доцент по финна и кална МикроБлогова корозия
подписвам се/
ст, н. сътр. леон леонофф Първанкофф
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: troina
Категория: Тя и той
Прочетен: 731873
Постинги: 283
Коментари: 2729
Гласове: 2259
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930