Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.10.2017 14:00 - реплика
Автор: troina Категория: Тя и той   
Прочетен: 1145 Коментари: 5 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 


Теургия означава " работа с боговете" и се противопоставя на теологията- говоренето за боговете. Най-общо казано теургията е личното съприкосновение и познание за божественото, докато теологията е възприетата догматика.



Теургия / Религия и мистика / Магия - Клубове Дир.бг - Dir.bg clubs.dir.bg › Религия и мистика › Магия
  1.  



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. troina - репликата ми беше към nbrakalova /Благодаря ви!!
31.10.2017 14:43
а, тази е за Вездесъщия Първенец на селото..

3. troina - !!!
14:40
Георге,
кой те е оторизирал, да висиш всеки ден
на първа/където ти се „ самоназначаваш“,
и да даваш наклон на Фирмата собственик,
и най вече на културните и дълготърпеливи
читатели, които някакси се опитват, да бъдат възпитани....
/и пак ме изтрий..
когато полигор /те/помпи, той се подписва с минуси..
кого лъжеш с тези детски алабализми..
редовно и нагло унизяваш блогерите, най сериозно те сигнализирам..
и, ще го копирам това, за всеки случай.
моля те, овладей си провинциалните маниери и балкански темперамент!
оставам с надежда..
Юлия
цитирай
2. ladylady - както винаги ,крадеца вика дръжте крадеца/класика по Еркюл Поаро и А Кристи..
31.10.2017 15:41

13. ladylady - георге, аз те познавам по-добре от майка ти,лека и пръст грешната..
15:37
не забравяй това,
и не ми се измъквай с твои апологетики, че само „сестричето“ана,
те познавала, Мелодрами за селски кръжоци по Драма..
да не споменавам ММ, която е моя приятелка, а не твоя
няма нужда, да се обяснявам ,колко гооляма е разликата м-у нас..
освен в годините,опита, характера и други немаловажни подробности..
АЗ имам остър език, даа, сарказъм даа..не го правя нарочно, дарба..
но,но..но..аз НИКОГА не лъжа, манипулирам и мамя..
и, Сърцето и Ума ми са чисти..
мисля, че това е достатъчно,за тези които по-бавно схващат..

а, за г--на Постолофф, дори ме е срам, да отворя отново Личния си архив..
/то се вижда, на показ е неговата „личност“ пред цял Интернет..
няма да вземам повече думата..
на мен нито ми пречи, нито ми помага Първа..
отдавна съм Звезда, батка..
имам около 3 500 постинга някъде + poetry
и поне около 5 Теми, а мога и още.:))
айде, Весел празник...
цитирай
3. milady - не давай бисерите си на..свинята/Християн Розенкройцер,за когото писах през далечната 2013..
31.10.2017 16:26

15. starforlife - ПС: Нали осъзнавате, че след някой и друг час ще изтрия коментарите, които са извън темата?
15:46
цитирай
4. ladylady - ето, имам спешна мисия от „ Кораба Майка“...
31.10.2017 16:42

мдаам..луд умора немаа...
16:40
та и мое Превъзходителство..
ще доказвам/по научному/
къде куца..кака троланка,
и добричката котка Уичка..
колко му е..
след 2ч съм готова с дисертацията..
а, вие, бягайте да помагате на гусин Стар 100именов, да не получи инфаркт
с тезз 120 кила, и 18 ч пред компа...
цитирай
5. troina - етоо, престъпника винаги се завръща на..мястото на престъплението, че и Делкината..
31.10.2017 21:58
ти си безДелка, иначе нямаше да ме триеш и да ходиш сл.мен..

9. bumerang - Юлия,
09:55

не обръщай слайда,Чудотворна..
да не ти правим психолог.Анализ заедно с док..
ти на това твоето..“човешки взаимоотношения„
ли му викаш..
пишеш анонимна 10г тук, с 55 имена..
за да си коментираш, гласуваш и набуташ Първа на П-ва.
/това са твои думи,iia:))
още си стоят в моя профил..„греха?“ /ednaeva ..
iia/profile

от къфф зор толкова се натискаш,бе малката/нали така ме наричаш..
Д Димитров ще реши, кога и защо, да ме предупреди..
имам му Г.доверие, затова пиша тук, а не при теб, където
триеш с бързината на заблудена шрапнела...
аз съм юлия, а ти коя беше..
весел празник..
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: troina
Категория: Тя и той
Прочетен: 730406
Постинги: 283
Коментари: 2729
Гласове: 2259
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930