Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.10.2017 13:31 - Аутодафе..
Автор: troina Категория: Тя и той   
Прочетен: 1620 Коментари: 3 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 


АУТОДАФЕ
/2014/


Дон Кихот е жив ,жив е той жив !
отколе се е преродил..
сред блогова мъгла тук се е скрил ,
и със хиляда стрели се въоръжил..
кой ли би го доближил ..

Мили братя по оръжие ,споделете, 
и на мен с акъл помогнете ..
1300 дни и 1300 дълги нощи, 
с блогови мелници се боря,

1300 дни пиша ,плача и се смея, 
и ..ахаа ,да полудея...
с моите скромни ай кю мерки,
как да се преборя с тез 1000 перки?

Той сутрин ми бълнува 
сложни интегрални системи,
а ,вечер кротко ме приспива
с нежни ,горещи поеми.

Де ще му излезе края  нехая,
и кой ще издържи до края...
ще падам, ще ставам... 
Но за последното танго не се предавам.

За последно танго, днес изправям снага,
не се крий ,идалго ,а на честен спаринг
смело, ела..
нека Бог реши ,кой и кога ...

хайде ,Палячо ,изгори ме на кладата 
на твоите горящи слова !
аЗ съм птица Феникс, 
и няма да трепна пред това .

Само не разбивай сърце ми 
в тъз блогова Тъма , 
и не се прави на мома....
как не те е срам,бребудала?

Не умувай дълго над тази 
Дилема, а грабвай дисагите ...
и дим да те нема ..
да сложим поанта на тая тема ..

  Джули Тобоска

 

Кордоба (Cordoba)
Андалусия

 




Гласувай:
6



1. ladylady - кой казва, че "царският път" е лесен?
16.10.2017 13:55
за това, повече утре рано,тук..
/ с реверанс
Милейди Джулия
цитирай
2. saankii - тва беше мн.нежно стихо за Тролската Война ,която върви с пълна сила тук..открай време..
16.10.2017 14:23
в този невъобразим Хаос,
наречен „свободен“ Бълг. блог бг за споделяне?

има много др.по-интересни личности от БП/черен Касапин!!
но неговите съмнителни претенции ,и

безпардонни действия в последните месеци /дори години/

разколебаха моята ,обикновено неуязвима стоическа поза,и житейска философия..


Това ,което прокарвате като Идея и маниер тук..

е подсъдимо, колегата без име/пардон Касапин..

няма да ви досаждам с членове, алинеи и подробности,
но смятам

ИНТЕРНЕТ не е Слободия..
и не бива да бъде, както често повтаря
моят приятел Г.Стоименов ,starforlife, който никога не е бил анонимен..
какъвто ви е ,виртуала„ такъв и Реала /лог.диалектика.

В този смисъл да натрапвате вашият избор на
малкото останали търпеливи и възпитани колеги тук,

писатели и читатели ,намирам за безумен и перфиден.

Очаквам поне няколко Лица от блога..
да обърнат сериозно внимание на тази

непоносима гавра с една
демократична публична платформа, и да реагират умно..

Смятам,че така започва Пътя към Свободата..или?

аз съм Юлия
/знаете ме..
цитирай
3. ladylady - искам да дам няколко /мои/дефиниции за едно по-полезно навигиране в сайта..
16.10.2017 14:55
1.авторски профили /тук е ясно,име,фото.20%
2.анонимни/ /не го разбирам в такъв сайт..80%
3.многопрофилни блогери/имат Идентичност, име и т.н..аз и Гош/ хах
4.кухи профили/празни, личат си за какво паразитират тук..
5.тролски/ това са Лични,могат да бъдат и анонимни,
имат талант за блогуване.. май е само 1..
6. спорадични анонимни/ интриганти и комплексари,
с цел създ.на конфликти и лични блогови войни..

ако имате др.допълнения, моля..
никога не съм имала модерация..
въпреки всичко ,и всички..
Юлия,съм
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: troina
Категория: Тя и той
Прочетен: 729273
Постинги: 283
Коментари: 2729
Гласове: 2259
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930