Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.04.2018 20:54 - Царят е гол
Автор: troina Категория: Тя и той   
Прочетен: 2655 Коментари: 14 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 


    image


      image



Гласувай:
9


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. troina - blog.bg/index.php?all=1
05.04.2018 21:01
препоръчвам да четете ТУК..
Блога на колегата Мартин, страхотен анализ..
всяка дума е ..сила, и пророчество!
за съжаление, розовите мечти и въздишки, ще се плащат тежко и скъпо..
/ надявам се,ще ми простиш..своеволието..
благодаря ти..
цитирай
2. predatorkapredatorka - nkf.blog.bg/politika/2009/05/17/rusiia-v-cifri.335913
05.04.2018 21:09

не ми излиза посл.пост, но знаете го..
цитирай
3. troina - и, пак там..
05.04.2018 21:17

Големият проблем на цивилизованият свят -САЩ и Европа не са ръждясалите и вече стари ракетни комплекси на руската федерация и пияната й,наркоманизирана и деморализирана униформена сган,а как по-безпроблемно русия да бъде разчленена и по този начин света веднъж завинаги да се избави от този тумор , от това котило на световен тероризъм и международна организирана престъпност.
Но нека все пак дам думата на статистиката

http://www.rf-agency/acn/stat_ru
цитирай
4. haralanov - Е, мина март 2018...
06.04.2018 13:04
Е, мина март 2018. Какво стана?
Нищо. Същото си е...
цитирай
5. troina - аз не съм...Баба Ванга..а, събитията се програмират, колега
06.04.2018 13:53
haralanov написа:
Е, мина март 2018. Какво стана?
Нищо. Същото си е...


за този ,който „търси„ да вижда ..невидимото„
мен ,лично това ме интересува..
а, вас...бТв ли ? или НОВА? или..АТака?
цитирай
6. nkf - препоръчвам да четете ТУК. . Блога ...
06.04.2018 14:33
troina написа:
препоръчвам да четете ТУК..
Блога на колегата Мартин, страхотен анализ..
всяка дума е ..сила, и пророчество!
за съжаление, розовите мечти и въздишки, ще се плащат тежко и скъпо..
/ надявам се,ще ми простиш..своеволието..
благодаря ти..

Здравей, няма какво да прощавам. Аз от своя страна трябва да благодаря за рекламата, която ми правиш. Не зная, дали написаното от мен има общо с пророчество, защото аз не съм способен май на пророчества. Подходът ми е друг, аналитично-синтетичен, плюс абстрахиране /доколкото е възможно/ от лични пристрастия и предразсъдъци. Ако човек търси някаква истина, задължително трябва да усмири егото си. Не претендирам, че съм прав за всеки детайл - напълно е възможно нещо да ми се изплъзва или да не го виждам, но за главната "рамка", смятам че съм прав. Путин цар? :) Путин не може да бъде цар, дори и да го коронясат за такъв /има такива слухове из русията/. Е, ако това стане - гаврата ще бъде абсолютна и ще е окончателно доказателство, че руснаците са си просто вид маймуни.
цитирай
7. milady - босаросо, изтривам те..
06.04.2018 16:16
тъй като си..тъпа за Геополит.анализи, а не че си
толкова грозна..
който има педерация, да се чука ..сам..
така е справедливо..
а ре чупка..
цитирай
8. rosiela - Вампирице - " хубавице",
06.04.2018 16:32
скрий е в дън гори, грознице.
цитирай
9. troina - еее, ко да прая..ще ме търпиш на Първа, аз съм свикнала, боцке..
06.04.2018 16:45
rosiela написа:
скрий е в дън гори, грознице.



Винаги съм била Първа, в ЕГ,№ 1
в работата , млада милионерка,
в живота...изобилие..
в Дух..НЕПОБЕДИМА..
нъл си парче ..нОмеролошка кокошка, казах ти кога съм родена..
19 05 1957..
НИКОЙ и НИЩО не може да победи тази комбинация..19..
1.. НАЧАЛОТО
9. ПОБЕДА
Божа работа..Богата Карма..
цитирай
10. troina - речено, сторено/ миссана ,прибери си табуретката..м-у краката..миризлива е, а аз гнуслива
06.04.2018 16:58


РАЗГОВОР С BLOGBG

Re: Re:Здравейте,
Уважаеми админи, знам,че е мн.трудно,
но, моля ви да ограничите поне от малко
съблогерката Росица Копукова..
тя ме засипва с грозни коменти, и когато я изтрия,
започва да пише грозни, обидни тъпограми
многоо ви моля за намеса!
иначе , ще трябва да и отговарям
някак на агресията
Благодаря!

rosiela.blog/

blog/index.php?all=1
Изпратено: 16:50 От: troina
цитирай
11. cortana - Светли празници, г-жо Юлия! :)
06.04.2018 17:16
А по темата: не само царят е гол, а и васалите му са глупави. :)
Току що под постинга на Ж отгоре в класацията над твоя казах нещо, което се чудя как го роди глупавата ми :) :) :) главица: заблуден комунист, на когото петолъчката е отпечатана върху челото, а в главата кънти предимно залпът на 'Аврора', заглушавайки трезвата мисъл. :) :))))
Глупава сентенция, нали? :)
цитирай
12. getoveyoselph - ooo troina
06.04.2018 17:17
lele kakva si mi ubavka krasavica
цитирай
13. troina - кортии, ти си УМницата на блога/ нямаме спор тук, ..
06.04.2018 17:48
cortana написа:
А по темата: не само царят е гол, а и васалите му са глупави. :)
Току що под постинга на Ж отгоре в класацията над твоя казах нещо, което се чудя как го роди глупавата ми :) :) :) главица: заблуден комунист, на когото петолъчката е отпечатана върху челото, а в главата кънти предимно залпът на 'Аврора', заглушавайки трезвата мисъл. :) :))))
Глупава сентенция, нали? :)


не мога се отърва от ..мойта Лична табуретка..
исках да коментирам..при жоро Темата за пустия му „ гнил Запад“
идваам...

цитирай
14. rosiela - Гледам на пазара до нас
07.04.2018 07:41
един праз прилича много на тебе и взех, че го купих.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: troina
Категория: Тя и той
Прочетен: 724679
Постинги: 283
Коментари: 2729
Гласове: 2259
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031