Постинг
03.03.2018 14:25 -
кръчмарски патриотизъм..без кръчмаря!
Автор: troina
Категория: Тя и той
Прочетен: 4697 Коментари: 32 Гласове:
Последна промяна: 03.03.2018 20:47
Прочетен: 4697 Коментари: 32 Гласове:
9
Последна промяна: 03.03.2018 20:47
Улицата на тишината (част 1)
Бог прие да се бори с теб,Якове
Как да открием жената-психопат? (д-р Мел...
Бог прие да се бори с теб,Якове
Как да открием жената-психопат? (д-р Мел...
докато Българите ,не започнат да мислят
с Главите си,а не със ДъТо си..
България няма да може да тръгне по правилния път..
ноо, тъй като гледам..онезз 80% са..многоо упорити, и все първи..
дано дойде ден...Слънце да огрее..
удари ли..3 тата грозданка..
цитирайда попитам €кономичните на сивота кратуни, ква връзка има табличката с днешният Празник?!
освен изводът, че ако не е било Освобождението, немаше да има комунизъм
машалла Юлке!
цитирайосвен изводът, че ако не е било Освобождението, немаше да има комунизъм
машалла Юлке!
4.
troina -
аз съм Машаала, колкото твойтъ е..Маша,глупи/само с пУететика,не става, Бляк Квак..
03.03.2018 14:47
03.03.2018 14:47
Доц. д-р Момчил Дойчев*
Наистина, какво празнуваме като наш национален празник?
Ако се вярва на пропагандните материали, богато и широко разпространявани от т.нар. „ Национален инициативен комитет за честване на 140-годишнината от Руско-турската освободителна война (1877–1878 г.)“ честваме краят на една война и „възстановяването на българската държавност“, някак свенливо и между другото.
Краят на една война е достойно да бъде честван – защото означава край на насилието, варварството, масовото убийство на хора. Но защо трябва да честваме като национален празник краят на една война – събитие, свързано с подписването на предварителния протокол за мир от Сан-Стефано, в което не участва нито един българин? Защо трябва да честваме като наш национален празник краят на войната между две империи , борещи се да си поделят българските земи, господството или поне влиянието върху България?
Според друго, много по-широко обяснение, ние честваме „края на освободителната война“. Защо тази война е освободителна? Кого е освободила? До колко го е освободила и как го е освободила?
Отговарят – „освободила е българският народ от робство“. Целият народ ли? Явно не целият, щом Русия ни взема Северна Добруджа за да я размени с румънска Бесарабия, на Сърбия дава Нишката област, а българските земи на юг от Чепеларе и Арда остават под османска власт.
Освобождаване от робство?
Добре, нека сравним положението на българите в Османската империя в последната мирна година преди началото на войната дори не с положението на руските поданици по същото време (защото наистина те току що са били освободени с царски указ от крепостно робство (юридически но още не и фактически – фактически става чак през 1964 г.!), а с положението на българите една година преди рухването на „най-справедливия и свободен обществен строй“ – руския (съветския) комунизъм. Ще добавим, че все пак тогава положението на българите е малко по-добро от положението на „съветските хора“.
цитирайНаистина, какво празнуваме като наш национален празник?
Ако се вярва на пропагандните материали, богато и широко разпространявани от т.нар. „ Национален инициативен комитет за честване на 140-годишнината от Руско-турската освободителна война (1877–1878 г.)“ честваме краят на една война и „възстановяването на българската държавност“, някак свенливо и между другото.
Краят на една война е достойно да бъде честван – защото означава край на насилието, варварството, масовото убийство на хора. Но защо трябва да честваме като национален празник краят на една война – събитие, свързано с подписването на предварителния протокол за мир от Сан-Стефано, в което не участва нито един българин? Защо трябва да честваме като наш национален празник краят на войната между две империи , борещи се да си поделят българските земи, господството или поне влиянието върху България?
Според друго, много по-широко обяснение, ние честваме „края на освободителната война“. Защо тази война е освободителна? Кого е освободила? До колко го е освободила и как го е освободила?
Отговарят – „освободила е българският народ от робство“. Целият народ ли? Явно не целият, щом Русия ни взема Северна Добруджа за да я размени с румънска Бесарабия, на Сърбия дава Нишката област, а българските земи на юг от Чепеларе и Арда остават под османска власт.
Освобождаване от робство?
Добре, нека сравним положението на българите в Османската империя в последната мирна година преди началото на войната дори не с положението на руските поданици по същото време (защото наистина те току що са били освободени с царски указ от крепостно робство (юридически но още не и фактически – фактически става чак през 1964 г.!), а с положението на българите една година преди рухването на „най-справедливия и свободен обществен строй“ – руския (съветския) комунизъм. Ще добавим, че все пак тогава положението на българите е малко по-добро от положението на „съветските хора“.
и пУезията на леля Во,
друго четеш ли..
я,кажи, ко пише там..най-долу?
цитирайдруго четеш ли..
я,кажи, ко пише там..най-долу?
blackpredator написа:
да попитам €кономичните на сивота кратуни, ква връзка има табличката с днешният Празник?!
освен изводът, че ако не е било Освобождението, немаше да има комунизъм
машалла Юлке!
освен изводът, че ако не е било Освобождението, немаше да има комунизъм
машалла Юлке!
тъпа тъпота...
цитирай
8.
saankii -
тежката Истина не е за ..меки китки ,затуй си разочарован, и ще си и занапред
03.03.2018 15:09
03.03.2018 15:09
blackpredator написа:
тъпа тъпота...
каква дебилност...
Боже, пази България!
А Батак и Стара Загора?
цитирайкогато Емоциото убива Рациото,
неизбежно стигаме до..Комоцио..
без усмивка,Юлия
РУСКАТА ДОКТРИНА И РУСКО-ТУРСКАТА ВОЙНА 1877-1878 Г.
проф.д-р Нина Дюлгерова
Според
генерал Фадеев "Босфорът може много лесто да се превземе без
предварителен шум, с достатъчно сила и за няколко дни, но само
тогава, когато ние (руснаците - бел.Н.Д.) тръгнем към Проливите не
откъм Дунава, а от южната граница на освободена България" . Според
него това би позволило да се осъществи руски десант с 50-хилядна,
вместо с няколкостотинхилядна армия, каквато би била необходима
тогава. За Фадеев прекият резултат от завземането на Босфора е цялата
руска сила да се съсредоточи на западната граница, което би поставило
останалите велики сили в неизгодна за тях позиция .
цитирайпроф.д-р Нина Дюлгерова
Според
генерал Фадеев "Босфорът може много лесто да се превземе без
предварителен шум, с достатъчно сила и за няколко дни, но само
тогава, когато ние (руснаците - бел.Н.Д.) тръгнем към Проливите не
откъм Дунава, а от южната граница на освободена България" . Според
него това би позволило да се осъществи руски десант с 50-хилядна,
вместо с няколкостотинхилядна армия, каквато би била необходима
тогава. За Фадеев прекият резултат от завземането на Босфора е цялата
руска сила да се съсредоточи на западната граница, което би поставило
останалите велики сили в неизгодна за тях позиция .
ще те изпитвам..довечера..
и, спри..водката Тройной..
цитирайи, спри..водката Тройной..
Мда....изглежда Ботев и Левски са били просто едни лузъри...накратко казано--майкя ви да еба продажна.
цитирайstaler написа:
Мда....изглежда Ботев и Левски са били просто едни лузъри...накратко казано--майкя ви да еба продажна.
не се опитвай да компенсираш..неуспехите си в моя блог./ти ли си,Рустаме?
както каза един колега находчиво..
няма русофоби, има..русофилофоби..
изв, за сложния израз..
и бягай да четеш, че още истор.материали ще поствам.
такива са фактите, другото е от Лукавия..
аз съм Юлия, Царица на Правдата..
Руската империя срещу България - Комплект от 3 части
Янко Гочев
има за четене, друзья..
до след малко
цитирайЯнко Гочев
има за четене, друзья..
до след малко
признавам, с огромно задоволство,през посл.5г,
..тук в блога открих мн.Истини, и потулени истор.факти..
Благодаря на всички достойни съблогери!
www.sitebulgarizaedno/
и тъй като вечер ставам..бяла,нежна и добраа.
пускам една песняя..
наздраве, Българио незаменима моя!!
Велик е твоят Народ, че може да изтърпи това, и..още повече..
Поклон!
цитирайпускам една песняя..
наздраве, Българио незаменима моя!!
Велик е твоят Народ, че може да изтърпи това, и..още повече..
Поклон!
знам,че Истината боли..
а, вие желаете да ви..сърби..
съжалявам..
не мога да/ви/ излъжа..
и от мен..
Bulgarian Vocal | Deep House | Trap and Dubstep mix
staler написа:
Мда....изглежда Ботев и Левски са били просто едни лузъри...накратко казано--майкя ви да еба продажна.
аз съм против имперските безумни и коварни планове..
на всяка Империя, не само тези на Руската..
къде отиде, бе хейтър злобен..
недей бърка Историческите факти с..майка ти..
нали?
21.
troina -
как не те е срам, Агресор долен, да окупираш Първа всеки ден, и да се Самохвалиш..
03.03.2018 21:28
03.03.2018 21:28
15. troina - Бляк, ако имах твоят Патос,
21:24
напраоо, на Марс щях да фръкна....
многооо твърд мъШки пУст си пуснал..
и пак нагло си обладал..Блоговата Шипка..
лицемер, който даже и не се усеща, е твърде голям резил!
РусиЯ ПОДАРИЛА част от СУЛТАНАТА.. на България...
а бе ти верно..Българин ли си???????
давай снимка, ЕГН„ паспорт..
Редактирай | Изтрий
16. troina - тъй като..нищо не четеш, даже и мен, откъде знаеш,какво и как..петня!!!!
21:26
blackpredator написа:
не петни с долнопробната си простотия, святото име баронеса Юлия Вревская..
цитирай21:24
напраоо, на Марс щях да фръкна....
многооо твърд мъШки пУст си пуснал..
и пак нагло си обладал..Блоговата Шипка..
лицемер, който даже и не се усеща, е твърде голям резил!
РусиЯ ПОДАРИЛА част от СУЛТАНАТА.. на България...
а бе ти верно..Българин ли си???????
давай снимка, ЕГН„ паспорт..
Редактирай | Изтрий
16. troina - тъй като..нищо не четеш, даже и мен, откъде знаеш,какво и как..петня!!!!
21:26
blackpredator написа:
не петни с долнопробната си простотия, святото име баронеса Юлия Вревская..
БЪЛГАРИТЕ НЯМАТ ГЛАВИ
имат стомаси
умните българи имат глави на раменете си, но едва ли са много
...
Впрочем за мен Руско-Турската война 1877-187 НАИСТИНА Е ОСВОБОДИТЕЛНА и според мен трябва да се нарича така.
Също така въпреки , че мразя исторически руснаците (в ежедневието и 21 век не ги мразя), но въпреки, че съм С ГОРДОСТ ГО КАЗВАМ РУСОФОБ ИСТОРИЧЕСКИ, на датата 3 март ВИНАГИ Е ПРИЗНАВАМ, ЧЕ БГ ОСВОБОЖДЕНИЕТО Е ПЪРВО ДЕЛО НА РУСНАЦИ, след това на румънци, финланди, поляци, черногорци и немалък офицерски германски състав в руската армия.
Разбира се и на опълченци.
Така-че на тази дата аз МРАЗЕЩИЯ РУСИЯ ВИНАГИ КАЗВАМ БЛАГОДАРЯ НА РУСНАЦИТЕ - заслужено!
цитирайимат стомаси
умните българи имат глави на раменете си, но едва ли са много
...
Впрочем за мен Руско-Турската война 1877-187 НАИСТИНА Е ОСВОБОДИТЕЛНА и според мен трябва да се нарича така.
Също така въпреки , че мразя исторически руснаците (в ежедневието и 21 век не ги мразя), но въпреки, че съм С ГОРДОСТ ГО КАЗВАМ РУСОФОБ ИСТОРИЧЕСКИ, на датата 3 март ВИНАГИ Е ПРИЗНАВАМ, ЧЕ БГ ОСВОБОЖДЕНИЕТО Е ПЪРВО ДЕЛО НА РУСНАЦИ, след това на румънци, финланди, поляци, черногорци и немалък офицерски германски състав в руската армия.
Разбира се и на опълченци.
Така-че на тази дата аз МРАЗЕЩИЯ РУСИЯ ВИНАГИ КАЗВАМ БЛАГОДАРЯ НА РУСНАЦИТЕ - заслужено!
Българските русофили вече са друга бира - те са лайна!
Те си присвояват 3 март и 9 май за да правят руска пропаганда
Обаче НРБ умря и СССР е гроб
цитирайТе си присвояват 3 март и 9 май за да правят руска пропаганда
Обаче НРБ умря и СССР е гроб
И на националния ни празник тия мръсни червеи путиноидите осмърдяха блога, помпайки путинска пропаганда.
Това са пълни дегенерати.
цитирайТова са пълни дегенерати.
germantiger написа:
Българските русофили вече са друга бира - те са лайна!
Те си присвояват 3 март и 9 май за да правят руска пропаганда
Обаче НРБ умря и СССР е гроб
Те си присвояват 3 март и 9 май за да правят руска пропаганда
Обаче НРБ умря и СССР е гроб
Това е една от многото руско-турски войни, които са имали за цел руско господство, за руския император е било през оная работа живи ли са или са умрели българите.Никаква освободителна война не е, Обикновените руски войници са станали жертва на поредното руско императорско чудовище.
Здравей, Юлия. Фактите сочат така. Излиза, че преди освобождението сме имали повече свободи.
Поздрави и честит празник!
цитирайПоздрави и честит празник!
зная, че многоо обичате да си играете „на война“..
пред вашите монитори, но, но, но..
моят Пост е пацифистки, хуманен, разумен и логичен, смятам..
затова взех и думата вчера..
да не се изгубваме в сложна дипломатична еквилибристика и уйдурмистика
Истината е винаги проста!!
да спрем Войните!!
и, точка!
staler е синът на Ванката. За Великия Ал става въпрос.
А иначе, как да ти кажа: Хубаво си започнала списъка, но е трябвало под номер едно да споменеш, че в Османската империя, която Ботев и Каравелов наричат просто Турция, не е съществувало правното понятие "етнос". Хората са ги делели на "правоверни" и "гяури". тоест, не е имало понятие българи и затова не е коректно да се говори за "правата на българите" под турско. Българите не са съществували. И недей ми разправя колко хубаво сме живели тогава. България въобще не е само Копривщица и Панагюрище.
цитирайА иначе, как да ти кажа: Хубаво си започнала списъка, но е трябвало под номер едно да споменеш, че в Османската империя, която Ботев и Каравелов наричат просто Турция, не е съществувало правното понятие "етнос". Хората са ги делели на "правоверни" и "гяури". тоест, не е имало понятие българи и затова не е коректно да се говори за "правата на българите" под турско. Българите не са съществували. И недей ми разправя колко хубаво сме живели тогава. България въобще не е само Копривщица и Панагюрище.
28. rustam - Не съм аз.
13:45
staler е синът на Ванката. За Великия Ал става въпрос.
уау..мойта все по-сложна става..
та,затова писах и на кУкушелья пр час
Играта на кукловодите /на войните
е строго организирана по Хегел..
Теза-Антитеза-Синтез..
само, че при него/Куку/липсва засега ..синтеза..
поздрави,благ, че се отби..
Играта на кукловодите /на войните
е строго организирана по Хегел..
Теза-Антитеза-Синтез..
който/и колко/ да умре или загуби, те винаги печелят..
това е целта на всички/Имперски/ войни.
те винаги ще си намерят повод..или ще си го създадат
просто, наблюдавайте внимателно Играта.
мисля, че не греша..
благ, ти за мнението..
пак заповядай..
цитирайе строго организирана по Хегел..
Теза-Антитеза-Синтез..
който/и колко/ да умре или загуби, те винаги печелят..
това е целта на всички/Имперски/ войни.
те винаги ще си намерят повод..или ще си го създадат
просто, наблюдавайте внимателно Играта.
мисля, че не греша..
благ, ти за мнението..
пак заповядай..
Ле-ле, Царице оплела си се като „пате в кълчища“
Ма така става то кога подбираш на кого да попримигнеш.
Отделно, че ти харесва да си конспираТУРка /не кадъна, бе/ С конспиративните терории само изглеждаш умна в очите на глупците, Ехааа!
цитирайМа така става то кога подбираш на кого да попримигнеш.
Отделно, че ти харесва да си конспираТУРка /не кадъна, бе/ С конспиративните терории само изглеждаш умна в очите на глупците, Ехааа!
32.
troina -
не, Гетьо, ти се опитваш да ме..оплетеш.ноо няма да стане/ аз не съм се родила в блога..
04.03.2018 15:05
04.03.2018 15:05
31. getmans1 - Ле-ле, Царице оплела си се като „...
14:48
Ле-ле, Царице оплела си се като „пате в кълчища“
оправи си твоята каша в твоя блог,
и,не създавай тъпи интриги сред моите читатели..
няма да позволя..
аз не се моля за навалица..даже и гласове..
достатъчно е, че ме четат..все повече..
цитирай14:48
Ле-ле, Царице оплела си се като „пате в кълчища“
оправи си твоята каша в твоя блог,
и,не създавай тъпи интриги сред моите читатели..
няма да позволя..
аз не се моля за навалица..даже и гласове..
достатъчно е, че ме четат..все повече..
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.