Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.02.2018 21:49 - мъШки мишки..
Автор: milady Категория: Тя и той   
Прочетен: 1181 Коментари: 6 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
image

РАЗГОВОР С LEONLEONOVPOM2
латерна изкукала.. пак се подмазваш..
лигавиш и натягаш..
как те трае..тая жена ти..
аз ,Георги го познавам,а ти тоз..
смешния Приказчик, познаваш ли го?
жалка подлога си, бай ванка..
а, не..канд.милионер..
затова и Мерелинчо като теб...
един Плю"валник без образ и чест..
не съм срещала по-неприятно 
подобие на мъж от теб, ужасно е, но е 100% така..
Юлия

Изпратено: 21:30 От: milady




Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. troina - намирам за ужасно подмолно и недостойно,
19.02.2018 22:08
анонимни ..елементи, да диктуват
правила на поведение,
вкус и култура в сайта..
това е най-долната ,пагубна алтернатива на Мрежата
никога няма да приема такъв ..мъШ на сериозно..
дори и да пише правилно, още повече..ще бъда нащрек
цитирай
2. troina - освен това..поведението на
19.02.2018 22:17
Мерлин,който е поне на 50г е смехотворно
и детинско...
запитах го в комент, какво друго умее,
освен да пише ..Приказки +50
а, той не ме допусна..
да не добавям, че се опитва публично да ме нарича..
европейска..к рва..
!!!
цитирай
3. nalia - Мерлео станал Ромео:))
20.02.2018 08:10
А на бас, Юлче, че мерлин и лео са един и същ профил.

цитирай
4. troina - дядо Мерелин има комплекси като всеки Ромео, цял живот под чехъл..
20.02.2018 12:57
nalia написа:
А на бас, Юлче, че мерлин и лео са един и същ профил.


цитирай
5. cortana - !
20.02.2018 19:01
troina написа:
освен това..поведението на
Мерлин,който е поне на 50г е смехотворно
и детинско...
запитах го в комент, какво друго умее,
освен да пише ..Приказки +50
а, той не ме допусна..
да не добавям, че се опитва публично да ме нарича..
европейска..к рва..
!!!
Харесвах го. Макар и не нещо особено, пишеше относително добре. Но когато видях няколко пъти как изопачава думи на други хора...
Няма как да харесвам 'писател', който не е на първо място МЪЖ. Още по-малко такъв, който не цени нашите, български успехи и злобее спрямо тях, защитавайки някакви смешни русофилски харесвания на някаква жалка държава. Казах 'държава', не 'народ'. :)

ПП: Фактът, че има повече от един профил, също го направи смешен в очите ми. Явно тук наистина се развиват болестни състояния по отношение на комплексите.
цитирай
6. predatorkapredatorka - даа, корти, аз съм мн.капризен и проклет..блого-ползувател/ да си кажем Истината в очите
21.02.2018 12:42
ПП: Фактът, че има повече от един профил, също го направи смешен в очите ми. Явно тук наистина се развиват болестни състояния по отношение на комплексите.

Човек е осъзнато същество/поне би трябвало
а, най-важното е,да има изградено „критично“ мислене..
иначе, защо му/ни/ е тази..вековна Еволюция..
/ истинските думи..не са красиви,
красивите думи, не са истински..
/прапрадядо ми Лао Дзъ..
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: milady
Категория: Тя и той
Прочетен: 2262359
Постинги: 2122
Коментари: 5673
Гласове: 9059
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол