Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.04.2018 14:04 - Писмо...
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2616 Коментари: 12 Гласове:
18


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Писмо…

Ще ти напиша кратичко писмо,
във него мислите за теб ще сложа,
ще запечатам в него къс добро,
магическата нежност ще приложа. 

Ще го изпратя с птици точно днес,
на прага ти да бъде отпечатък,
защото зная, чакаш мойта вест,
за пътя ни измислен по-нататък. 

В писмото ще е скрита любовта,
онази силна вечност и награда
за твоята и моята душа,
жигосани с невидима преграда. 

Безмълвен ще попиеш от далеч,
безкрайния ми трепет и копнежи,
в съня си ще ме видиш като свещ –
пазителка на общите стремежи. 

Писмото ще е знак за светлина,
която през кръвта ни все се стича,
а после в споделена тишина,
към бъдното неистово потича. 

Очаквай го със своето сърце,
ще те намери там накрай земята,
а звездното неоново небе,
за теб ще ме досбъдне в синевата. 

23.04.2018г.
Елица

image 






Гласувай:
19



Следващ постинг
Предишен постинг

1. inel379 - Вдъхновени стихове за любовта красива!:)
23.04.2018 18:22
Кратките писма се пишат леко,
когато няма разминаване,
тъй сродните души, поели пътешествие далеко,
празнуват своето отдаване.
А птиците са пръв приятел драг
за техните послания сърдечни
и нямат граници, ни бряг,
мечтите в хоризонтите далечни.
Приятен път!
Направете пътешествието вълнуващо!:)
цитирай
2. erato7 - За Любовта прегради няма, скъпа ...
24.04.2018 09:28
За Любовта прегради няма, скъпа Еличка!
Пишеш прекрасно!
Изпращам ти прегръдки с много обич!
цитирай
3. troia - Здравей, Ели!
24.04.2018 11:32
Каква красива любов в писмо! Подейства ми красиво-романтично.:)
Винаги е приятно при теб.
Хубав ден и много усмивки!
цитирай
4. cinderellathespy - 1. inel379
24.04.2018 15:21
inel379 написа:
Вдъхновени стихове за любовта красива!:)
Кратките писма се пишат леко,
когато няма разминаване,
тъй сродните души, поели пътешествие далеко,
празнуват своето отдаване.
А птиците са пръв приятел драг
за техните послания сърдечни
и нямат граници, ни бряг,
мечтите в хоризонтите далечни.
Приятен път!
Направете пътешествието вълнуващо!:)


Ех, Инелка....
Де да беше толкова просто...
Ний просто сме войници на съдбата,
обвързани от правилата,
досбъднати във синевата -
стожери на светлината!...
Благодаря ти сърдечно!:)

Ели
________________________________________
Поздрав с една песничка, която много обичам:
STELLko & VEN - Когато Китарата Ми Плаче
https://youtu/m9KcWSllsvQ
цитирай
5. cinderellathespy - 2. erato7
24.04.2018 15:25
erato7 написа:
За Любовта прегради няма, скъпа Еличка!
Пишеш прекрасно!
Изпращам ти прегръдки с много обич!


Има, Ерато, има... :))))
Благодаря ти! Душата шепне в моите стихчета
и анализира видимото и невидимо пространство!
Благодаря ти сърдечно! И аз те прегръщам топличко и с обич!*

Ели
цитирай
6. cinderellathespy - 3. troia
24.04.2018 15:38
troia написа:
Здравей, Ели!
Каква красива любов в писмо! Подейства ми красиво-романтично.:)
Винаги е приятно при теб.
Хубав ден и много усмивки!


Кати, здрасти!
От време навреме е хубаво да пишеш писма на невъзможната любов!
Така най-пълноценно проникваш в най-дълбокото си и си гребваш с шепи сила,
която да ти помага докато крачиш в замислените трудни реални коловози!
За любовта се говори лесно, виж да чувстваш е по-трудно, да бъдеш
последователен и траен в мислите и действията си още по-трудно и най-трудно е
да получиш разрешението на нечие сърце (душа) просто да го (я) обичаш тихичко,
отдалеч, без изисквания, без консумация, единствено заради хубавото чувство и
невидимата нишка между двете светлинни точки, мигащи безотказно в пространството и най-ослепителни когато часовника удари 00.00!
Сетих се за една реплика на Джулия Робъртс в "Нотинг Хил":
"Аз съм просто едно момиче, застанало пред едно момче,
с молба да и позволи да го обича"!:)
Прегръдки, Кати! Благодаря ти!
Радвам се, че се чувстваш уютно в моето блогче!
Хубави дни до края на месеца!*

Ели
_______________________________________
Силвия Кацарова и група LZ - Ако Те Погаля
https://youtu/GTup-T-ZPqs
цитирай
7. emelika - Твоята
25.04.2018 11:16
магическа нежност е омайна, мила Елица! Щастливец е който я получи, а с него и ние, че красиво ни я сподели.
цитирай
8. cinderellathespy - 7. emelika
25.04.2018 14:58
emelika написа:
Твоята магическа нежност е омайна, мила Елица! Щастливец е който я получи, а с него и ние, че красиво ни я сподели.


Ели, сърдечно ти благодаря!
Радвам се, че се отби, прочете и почувства с мен!
Аз съм водолей. Ние сме много открити същества
и обичаме да се споделяме на света, вярваме че така
правим света едно по-красиво и уютно място!
Живеем във времена на сериозни промени!
Изключетилно ми беше интересен твоя пост за инкарнациите!
Тази тема ме интересува живо. Усещането ми е, че си живея финалния живот
тук, на тази планета и всеки ден давам всичко от себе си Земята да бъде
и да остане едно от най-красивите и привлекателни места за съществуване
във Вселената! Вярвам, че някой ден ще си отида на моето място, което е
много далеч, но е също толкова прекрасно и вълшебно, място на което се връщам на този етап само докато сънувам или трасирам в астрала!
Поздрави от мен и усмихнати дни до края на април!:)

Ели
цитирай
9. lexparsy - Писмо, тъй написано за споделяне на ...
28.04.2018 00:13
Писмо, тъй написано за споделяне на копнежи за приятелство или любов
със сигурност ще бъде получено и в друга вселена... и не експресно а веднага. Отговора пак без пощальон се връща чрез ефира на честотите на разбирането.
Дано се научим и ние като тебе Ели :-)
цитирай
10. to4icata111 - Ех, Ели...
28.04.2018 22:48
Вълшебно е!
цитирай
11. cinderellathespy - 9. lexparsy
30.04.2018 10:01
lexparsy написа:
Писмо, тъй написано за споделяне на копнежи за приятелство или любов
със сигурност ще бъде получено и в друга вселена... и не експресно а веднага. Отговора пак без пощальон се връща чрез ефира на честотите на разбирането.
Дано се научим и ние като тебе Ели :-)


Аз пиша писма, Алекс!
Много нещо съм изписала в годините назад...
Надявам се адресатите да са получили от моята
топлинка и нежност, да съм ги замислила
и направила по-добри хора в дните!:))
Успешна нова седмица!
Аз съм на мото вълна. :))))
Със съпруга ми се впуснахме в приключението
да се возиш на мотоциклет!

Ели
цитирай
12. cinderellathespy - 10. to4icata111
30.04.2018 10:02
to4icata111 написа:
Ех, Ели...
Вълшебно е!


Ех, Криси...
Благодаря ти, мила!*
Прегръдки,

Ели
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1719471
Постинги: 435
Коментари: 3575
Гласове: 18447
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031